Föreningen/laget/Klassen ansvarar för att du får dina varor inom skälig tid från det att dem mottagit sin leverans. Vi rekommenderar dem att leverera varorna hem till dig eller kontakta dig för upphämtning. Vänligen kontakta den förening/klass som du köpt dina produkter från om du har frågor om din leverans. Vet du inte vilken förening du beställt från? Vänligen maila info@grillkol.se
Om du upplever att det är fel på din produkt är det viktigt att du kontaktar oss. Hål i påsarna 0-40 mm kan i ett fåtal fall förekomma då vassare kolbitar vid tryck i pallen kan komma och tryckas ut ur pappsäcken. Då vi gärna behåller pappersförpackningen i miljöavseende hoppas vi att ni har överseende med detta.
Önskar du göra en retur på dina varor ska du kontakta oss inom 14 dagar från det att föreningen/klassen mottagit sin leverans. Maila oss på info@grillkol.se om din retur och skriv ut och fyll i retursedel. Du står själv för returfrakten och förtjänsten som föreningen/klassen tjänat på produkten du vill returnera återbetalas ej.
Vi planerar och uppskattar inköp noga men i vissa fall händer det tyvärr att någon produkt tar slut. Vi förbehåller oss då rätten att betala tillbaka varan och där vi kan delleverera varan till dig.
Alla köp görs via vårt försäljningsverktyg. Du som kund lägger själv din beställning och betalar din order direkt med swish eller kort. När köpet har gått igenom skickas kvitto till den mail som du angivit. På kvittot hittar du ditt betalsätt, moms, ordernummer och namnet på den säljaren som du köpt dina produkter från.
Då alla köps behöver registreras i webshopen för att komma med på orderlistorna behöver produkterna säljas direkt.
Fråga säljaren om hen har möjlighet att hjälpa dig att göra ett köp i sitt namn. Tänk på att säljaren inte ska behöva ligga ute med pengar så se till att ordna betalningen på annat sätt så att det känns bra för er båda.